ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

Comline Budapest Kft.

A jelen általános szerződési feltételek – a továbbiakban: „ÁSZF” – kiterjednek a Comline Budapest Üzleti Oktató és Tanácsadó Korlátolt Felelősségű Társaság (székhely: 1221 Budapest, Kocsola utca 5.; cégjegyzékszám: 01 09 677441; adószám: 11801496-2-43) – a továbbiakban: „Szolgáltató” – által a https://comline.hu honlapon (a továbbiakban: „Weboldal”) keresztül nyújtott szolgáltatás – a továbbiakban: „Szolgáltatás” – igénybevételének (így a felek között létrejött szerződés megkötésének rendjét, a szolgáltatás tartalmának és feltételeinek meghatározásának, továbbá a szerződés módosításának és megszűnésének) feltételeit szabályozza.

Jelen ÁSZF elválaszthatatlan részét képezi az Adatkezelési tájékoztató.

1. A Szolgáltató adatai

A Szolgáltató neve: Comline Budapest Kft.
A Szolgáltató székhelye és egyben a panaszügyintézés helye: 1221 Budapest, Kocsola utca 5.
A Szolgáltató cégjegyzékszáma: 01-09-677441
A Szolgáltató adószáma: 11801496-2-43
A Szolgáltató e-mail-címe (panaszügyintézési cím): comline@comline.hu
A Szolgáltató telefonszáma (panaszügyintézési telefonszám): +36 70 393 9391

2. A tárhely-szolgáltató adatai

A tárhely-szolgáltató neve: Hostinger International Ltd.
Székhely: 61 Lordou Vironos Street, 6023 Larnaca, Cyprus
VAT szám: CY10301365E
Weboldal: https://www.hostinger.com

3. Domain regisztráció

Domain regisztrátor: AB Plusz Bt.
Székhely: 2049 Diósd, IV. Béla király utca 48.
E-mail cím: abplusz@abplusz.hu
Adószám: 21586091-2-13

4. A Szolgáltatás tárgya, a Szolgáltatások köre

A Szolgáltató a https://comline.hu weboldalon (a továbbiakban: „Weboldal”) keresztül az alábbi témakörökhöz kapcsolódó cikkeket, tanulmányokat és egyéb tartalmakat oszt meg a Szolgáltatás felhasználóival (a továbbiakban: „Felhasználó”).

  • értékesítési teljesítmény növelése,

  • értékesítési csapat teljesítményének növelése,

  • vezetői készségek és képességek növelése.

A Szolgáltatás célja, hogy a Felhasználók azonnal a gyakorlatban alkalmazható módszereket és tudást kapjanak, amellyel eredményesebben tudják végezni az értékesítési munkájukat, illetve az értékesítők vezetését.

A Szolgáltató a Weboldalon konferenciákat, tréningeket, képzéseket stb. szervez, azokhoz belépőjegyeket értékesít. Ezen felül tudásbővítésre alkalmas hanganyagokat, könyveket és online kurzusokat is értékesít.

Felhasználó a Szolgáltatás megrendelésével adásvételi vagy szolgáltatási szerződést köt a Szolgáltatóval az előbbiekben részletezett termékek/szolgáltatások rendelkezésre bocsátására, hozzáférhetővé tételére.

Szolgáltató jogosult az általános, előbbiekben ismertetett Szolgáltatáson túl egyedi, eseti szolgáltatásnyújtásra, amely a további értékesítési és vezetői tudás bővítését célozza meg (videóanyagok, hanganyagok, könyvek, online és offline (személyes) tréningek, képzések, konzultációs lehetőségek, tanácsadás és coaching stb. formájában) – a továbbiakban: „Egyedi Szolgáltatás”.

5. Regisztráció, szerződéskötés

Jelen szerződés a Szolgáltató és a Felhasználó – a továbbiakban együtt: „Szerződő Felek” – között ráutaló magatartással, a Szolgáltató weboldalán (https://comline.hu) vagy annak aldomainjein található regisztrációs/vásárlási űrlap kitöltésével és a megrendelő gomb lenyomásával jön létre. Jelen ÁSZF hatálya a Szolgáltató weboldalán és aldomainjein történő jogviszonyokra terjed ki.

Az Egyedi Szolgáltatásra vonatkozó ajánlatokra vonatkozó szerződés a Szerződő Felek között szintén ráutaló magatartással, a Szolgáltató weboldalán (https://comline.hu) vagy annak aldomainjein található megrendelő gomb lenyomásával jön létre az adott ajánlathoz tartozó tartalommal és áron. A megrendelő gomb lenyomása a Felhasználó részére fizetési kötelezettséget keletkeztet.

Jelen dokumentum alapján létrejött szerződés nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, nem minősül írásbeli szerződésnek, magyar nyelven íródik, magatartási kódexre nem utal. A weboldal működésével, megrendelési folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk.

A Felhasználó jelen szerződés elfogadásával nyilatkozik arról, hogy:

  • jog- és cselekvőképessége, illetve szerződéskötési képessége nincs korlátozva, a szerződéshez harmadik személy hozzájárulása nem szükséges;

  • jelen ÁSZF-et és a weboldalon közzétett Adatkezelési tájékoztató feltételeit megismerte és elfogadja, az adatkezelésekhez hozzájárul.

A jelentkezés során a látogató által megadott adatoknak hiánytalannak és valósnak kell lenniük. A látogató nyilatkozik arról, hogy az így megadott adatok hiánytalanok és a valóságnak megfelelnek. A vásárlás/regisztráció során megadott valótlan, vagy más személyhez köthető adatok esetén a létrejövő elektronikus szerződés semmis. Szolgáltató kizárja felelősségét, amennyiben Felhasználó más nevében, más személy adataival veszi igénybe szolgáltatásait. A Szolgáltatót a Felhasználó által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.

A Szolgáltatót nem terheli felelősség az abból adódó károkért, ha Felhasználó a jelszavát elfelejti, vagy az illetéktelenek számára – bármely, nem a Szolgáltatónak felróható okból – hozzáférhetővé válik.

Jelen szerződés elfogadásával a Felhasználó kifejezetten hozzájárul, hogy a Szolgáltató a szerződésszerű teljesítést a szerződés megkötése után azonnal megkezdje.

A Szolgáltató a beérkezett megrendeléseket haladéktalanul megvizsgálja, és azok megérkezését visszaigazolja. A Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy a beérkezett megrendelést indoklás nélkül elutasítsa. Az elfogadott megrendelések elektronikus levélben kerülnek visszaigazolásra.

6. A Szolgáltatás díja

A megjelenített Szolgáltatások online rendelhetők meg. A termékekre, szolgáltatásokra vonatkozóan megjelenített árak forintban értendők, és tartalmazzák a törvényben előírt áfát. A weboldalon a Szolgáltató részletesen feltünteti a termék/szolgáltatás nevét, leírását és árát.

Amennyiben akciós ár vagy kedvezmény kerül bevezetésre, Szolgáltató teljes körűen tájékoztatja a Felhasználókat az akcióról és annak pontos időtartamáról.

Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a weboldal felületére – különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő „0 Ft” vagy „1 Ft” árra –, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket/szolgáltatást hibás áron nyújtani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szolgáltatásnyújtást, amelynek ismeretében a Felhasználó elállhat vásárlási szándékától.

Az élő eseményekre megváltott belépőjegyek nem válthatók vissza.

7. Fizetési módok

7.1. Átutalás

Felhasználó a megrendelt Szolgáltatás ellenértékét a díjbekérőben/visszaigazoló e-mailben található bankszámlára 8 napon belül köteles átutalni. Az összeg Szolgáltató bankszámláján történő jóváírását követően a Felhasználó jogosult a Szolgáltatás(ok) általa meghatározott módon történő átvételére.

7.2. Bankkártyás fizetés (Stripe)

A Szerződő Felek kijelentik, hogy a Szolgáltatáshoz kapcsolódó online bankkártyás fizetést a Stripe Payments Europe, Ltd. (székhely: 1 Grand Canal Street Lower, Grand Canal Dock, Dublin, D02 H210, Írország) biztosítja, amely a szerződés teljesítése során a Szerződő Felek teljesítési segédjének minősül.

A Stripe adatkezelési szabályzata folyamatosan megtekinthető a https://stripe.com/privacy weboldalon, amelyet a Szerződő Felek megismertek és elfogadtak.

Elfogadott fizetési módok:

  • bankkártyás fizetés (Visa, Mastercard, American Express)

  • Google Pay

  • Apple Pay

A fizetés folyamata biztonságos és titkosított csatornán keresztül történik. Minden tranzakció PCI-DSS tanúsítvánnyal védett. A Stripe fizetési rendszer folyamatosan figyeli a tranzakciókat és biztosítja a nem várt események megelőzését.

Szolgáltató kijelenti, hogy a weboldalon megadott bankkártyaadatokhoz nem fér hozzá, azokat nem látja, bankkártyaadatot nem tárol. A bankkártyaadatokat kizárólag a Stripe kezeli, a Szolgáltató számára ezek az adatok nem hozzáférhetőek.

A Stripe szolgáltatás igénybevételével kapcsolatban a vevőt külön díj nem terheli. A kártyabirtokosok számára az internetes fizetés díjmentes.

7.3. Számlázás

A megrendelt termék/szolgáltatás kifizetését követően a Szolgáltató elektronikus számlát állít ki, amelyet elektronikus úton juttat el a Felhasználóhoz. A Felhasználó az elektronikus számla kiállítását kifejezetten elfogadja.

8. A Szerződés megszűnése, megszüntetése

A Felhasználó és a Szolgáltató a megkötött szerződést bármikor, írásban felmondhatja.

A felmondást a Felhasználó a comline@comline.hu e-mail-címre küldött levélben kezdeményezheti.

Élő eseményre (konferencia, tréning, képzés) váltott belépőjegy nem váltható vissza és nem mondható fel, kivéve, ha a Szolgáltató az eseményt lemondja vagy elhalasztja.

A Szerződő Felek a jelen szerződést a másik félhez intézett egyoldalú jognyilatkozattal, azonnali hatállyal abban az esetben mondhatják fel, ha a másik fél a jelen szerződésből eredő lényeges kötelezettségét ismételten vagy súlyosan megszegi.

9. A fogyasztókat megillető elállási jog

Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelvének, továbbá a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében Fogyasztó a megrendelt termék kézhezvételétől számított 14 napon belül indokolás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket.

9.1. Elállási jog gyakorlása

Az elállási jog gyakorlására nyitva álló idő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Fogyasztó, vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi. Fogyasztó a szerződés megkötésének napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatja elállási jogát.

A termék visszaküldésének költségét a Fogyasztónak kell viselnie, a Szolgáltató nem vállalja e költség viselését.

Az elállási jog gyakorlása esetén a Fogyasztót a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli, Szolgáltató azonban követelheti a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését.

9.2. Elállási jog korlátozásai

Fogyasztó nem gyakorolhatja az elállási jogát az alábbi esetekben:

a) Digitális tartalomszolgáltatás esetében (online kurzusok, hanganyagok, letölthető tartalmak), ha a Szolgáltató a teljesítést a Fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a Fogyasztó tudomásul vette, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti elállási jogát.

Fontos: Amennyiben a Fogyasztó hozzáfér a megvásárolt digitális tartalomhoz (pl. letölti a hanganyagot, megtekinti az online kurzus tartalmát), az elállási jog automatikusan megszűnik.

b) Lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel esetében, ha a Fogyasztó az átadást követően a csomagolást felbontotta.

c) Szabadidős tevékenységekhez kapcsolódó szolgáltatás (konferenciák, tréningek, élő események belépőjegyei) esetében, ha a szerződésben meghatározott teljesítési határnapot vagy határidőt kötöttek ki.

d) Olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a Fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a Fogyasztó személyére szabtak.

9.3. Visszatérítés

Szolgáltató a termék visszaérkezését vagy az elállási nyilatkozat megérkeztét követően – a fenti jogszabályok értelmében – haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül visszatéríti a kifizetett összeget a Fogyasztó részére.

A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Fogyasztó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten hozzájárul; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Fogyasztót semmilyen többletköltség nem terheli.

Fogyasztó köteles az árukat indokolatlan késedelem nélkül, de a szerződéstől való elállására vonatkozó értesítés Szolgáltató részére történő megküldésétől számított 14 napnál semmiképpen nem később visszaküldeni vagy Szolgáltató címén leadni.

9.4. Elállási nyilatkozat

Fogyasztónak írásban történő elállás esetén elegendő az elállási nyilatkozatot megküldenie 14 napon belül a comline@comline.hu e-mail címre vagy postai úton a 1221 Budapest, Kocsola utca 5. címre.

Fogyasztó akkor tartja be a határidőt, ha a 14 napos időszak letelte előtt visszaküldi, vagy átadja a termék(eke)t.

Fogyasztó kizárólag akkor vonható felelősségre az árukban bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az az áruk jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükségestől eltérő kezelés miatt következett be.

A visszatérítést Szolgáltató mindaddig visszatarthatja, amíg vissza nem kapta az árut/árukat, vagy Fogyasztó bizonyítékot nem szolgáltatott arra vonatkozóan, hogy azokat visszaküldte – a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.

Fontos: Fogyasztónak kiemelten ügyelnie kell a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károk megtérítése a Fogyasztót terheli.

10. Szállítás és teljesítés

10.1. Fizikai termékek (könyvek)

A megrendelt fizikai termékeket (könyvek) a Szolgáltató postai úton vagy futárszolgálat igénybevételével juttatja el a Felhasználó részére a megadott szállítási címre. A szállítási költségről a vásárlás során tájékoztatjuk a Felhasználót.

A szállítási idő általában 2–8 munkanap a megrendelés és fizetés visszaigazolását követően.

10.2. Digitális termékek (hanganyagok, online kurzusok)

A megvásárolt digitális tartalmakat (hanganyagok, online kurzusok hozzáférése) a Felhasználó a vásárlást követően azonnal, vagy a megadott e-mail címére küldött letöltési linkkel vagy hozzáférési adatokkal kapja meg.

10.3. Élő események (konferenciák, tréningek, képzések)

Az élő eseményekre váltott belépőjegyeket a Felhasználó elektronikus formában (PDF) kapja meg a megadott e-mail címére. A belépőjegyen feltüntetésre kerül az esemény időpontja, helyszíne és egyéb fontos információk.

11. Kártérítési felelősség kizárása

A Szolgáltató a szerződés teljesítésével összefüggésben bekövetkező károkért való kártérítési felelősségét az irányadó jogszabályok által lehetővé tett legteljesebb mértékben kizárja.

12. Szerzői jogok

A https://comline.hu weboldal szerzői jogi műnek minősül, így annak elemei és az azon keresztül közzétett vagy elérhetővé tett anyagok (cikkek, rögzített előadások, hanganyagok, videóanyagok, tanulmányok stb.) szerzői jogi védelem alatt állnak.

A Szolgáltató fenntartja minden jogát szolgáltatásának valamennyi elemére, a domain-neveire, az azokkal képzett másodlagos domain nevekre, valamint az internetes reklámfelületeire.

Jelen szerződés egyetlen része sem értelmezhető úgy, hogy az alapján a Felhasználó a szerzői jogi védelem alatt álló weboldal elemek, anyagok vagy azok valamely részének a magáncélú szabad felhasználás körét meghaladó bármilyen további felhasználására engedélyt vagy jogot szerzett volna.

A Szolgáltató a szerzői jogi védelem alatt álló weboldal elemek és anyagok minden további felhasználását – ideértve, de nem kizárólagosan azok másolását, többszörözését, átdolgozását, fordítását, nyilvános előadását, internet vagy más eszköz útján történő bármilyen nyilvánossághoz közvetítését, weblink útján vagy más hasonló módon történő hozzáférhetővé tételét – kifejezetten megtiltja.

A weboldal elemeinek és a weboldalon elérhetővé tett anyagok engedély nélküli felhasználása – ideértve, de nem kizárólagosan azok másolását, többszörözését, átdolgozását, fordítását, nyilvános előadását, internet vagy más eszköz útján történő bármilyen nyilvánossághoz közvetítését – szerzői jogsértésnek minősül.

A jogsértés következményeként a Felhasználó a Szolgáltató írásbeli felszólítása alapján 8 napon belül képenként bruttó 50.000 Ft, szavanként bruttó 20 Ft összegű kötbért köteles megfizetni. Felhasználó tudomásul veszi, hogy ezen kötbérkikötés nem túlzó, és ennek tudatában böngészi az oldalt.

Szerzői jogi jogsértés esetén Szolgáltató közjegyzői ténytanúsítást alkalmazhat, melynek összegét szintén a jogsértő Felhasználóra hárítja. Ennek teljesítése hiányában a Szolgáltató bírósági úton szerezhet érvényt a jogsértésből eredő anyagi kompenzációs igényeinek a Felhasználóval szemben.

13. Szerződésre irányadó jog, záró és vegyes rendelkezések

A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”), az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások és az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény (Elker. tv.), valamint a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet vonatkozó rendelkezéseire.

A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.

A Szerződő Felek kijelentik, hogy a szerződés teljesítésének országa Magyarország.

A jelen szerződés a benne szabályozott jogviszony tekintetében a Szerződő Felek teljes megállapodását tartalmazza, és bármely esetleges korábbi szóbeli vagy írásbeli megállapodást hatálytalanít.

Szolgáltató kötelezettsége teljesítéséhez közreműködőt jogosult igénybe venni. Ennek jogellenes magatartásáért teljes felelősséggel tartozik, úgy, mintha a jogellenes magatartást saját maga követte volna el.

Ha a jelen ÁSZF bármely része érvénytelenné, jogtalanná vagy érvényesíthetetlenné válik, az a fennmaradó részek érvényességét, jogszerűségét és érvényesíthetőségét nem érinti.

Amennyiben Szolgáltató az ÁSZF alapján megillető jogát nem gyakorolja, a joggyakorlás elmulasztása nem tekinthető lemondásnak az adott jogról. Bármilyen jogról történő lemondás csak az erre vonatkozó kifejezett írásbeli nyilatkozat esetén érvényes. Az, hogy a Szolgáltató egy alkalommal nem ragaszkodik szigorúan az ÁSZF valamely lényegi feltételéhez vagy kikötéséhez, nem jelenti azt, hogy lemond arról, hogy a későbbiekben ragaszkodjon az adott feltétel vagy kikötés szigorú betartásához.

Szolgáltató és Felhasználó vitás ügyeiket elsősorban békés úton próbálják rendezni.

A jelen ÁSZF 2025. december 08. napjától hatályos, és visszavonásig hatályban marad. A Szolgáltató jogosult egyoldalúan módosítani a Szabályzatot. A módosításokat a Szolgáltató azok hatályba lépése előtt 8 nappal a weboldalon közzéteszi.

Jelen ÁSZF folyamatosan elérhető a https://comline.hu/aszf/ weboldalról.

Felhasználók a weboldal használatával elfogadják, hogy rájuk nézve a weboldal használatával kapcsolatos valamennyi szabályozás automatikusan érvényes, így a Felhasználó – amennyiben belép a Szolgáltató által üzemeltetett weboldalra, vagy annak tartalmát bármilyen módon olvassa, akkor is, ha nem regisztrált felhasználója a weboldalnak – a Szabályzatban foglaltakat magára nézve kötelezőnek ismeri el.

Amennyiben a Felhasználó nem fogadja el a feltételeket, nem jogosult a weboldal tartalmának megtekintésére.

14. Panaszkezelés rendje

A Felhasználó Szolgáltatással kapcsolatos panaszait a Szolgáltató következő elektronikus levelezési címére küldheti: comline@comline.hu. Az írásbeli panaszt a Szolgáltató 30 napon belül írásban megválaszolja. A panaszt elutasító álláspontját megindokolja. A panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát öt évig megőrzi a Szolgáltató, és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatja.

Tájékoztatjuk, hogy a panasz elutasítása esetén panaszával hatósági vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti, az alábbiak szerint:

14.1. Fogyasztóvédelmi hatóság

A fogyasztóvédelmi hatóság kijelöléséről szóló 387/2016. (XII. 2.) Korm. rendelet szerint közigazgatási hatósági ügyekben első fokon a járási hivatal, illetve a megyeszékhely szerinti járási hivatal, másodfokon országos illetékességgel a Pest Megyei Kormányhivatal jár el.

A járási hivatalok elérhetőségei: http://jarasinfo.gov.hu

14.2. Békéltető testület

A Fogyasztónak panasza esetén lehetősége van békéltető testülethez fordulni. A békéltető testület hatáskörébe tartozik a fogyasztói jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezése.

A békéltető testület feladata, hogy megkísérelje a fogyasztói jogvita rendezése céljából egyezség létrehozását a felek között, ennek eredménytelensége esetén az ügyben döntést hoz a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében.

A békéltető testület a Fogyasztó vagy a Szolgáltató kérésére tanácsot ad a Fogyasztót megillető jogokkal és a Fogyasztót terhelő kötelezettségekkel kapcsolatban.

Illetékes békéltető testület: Budapest Fővárosi Békéltető Testület

Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.
Telefon: (1) 488-2131
Fax: (1) 488-2186
E-mail: bekelteto.testulet@bkik.hu
Weboldal: https://bekeltet.bkik.hu

Online adásvételi vagy online szolgáltatási szerződéssel összefüggő határon átnyúló fogyasztói jogvita esetén az eljárásra kizárólag a fővárosi kereskedelmi és iparkamara mellett működő békéltető testület illetékes.

14.3. Online vitarendezési platform (ODR)

A Fogyasztó panasza esetén igénybe veheti az Uniós online vitarendezési platformot. A platform igénybevétele egy egyszerű regisztrációt igényel az Európai Bizottság rendszerében.

Online vitarendezési platform elérhetősége: http://ec.europa.eu/odr

Szolgáltatót a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli. Ennek keretében köteles válasziratát megküldeni a békéltető testület számára, és a meghallgatáson egyezség létrehozatalára feljogosított személy részvételét biztosítani.

Jelen általános szerződési feltételek folyamatosan hozzáférhetőek és szabadon letölthetőek a https://comline.hu/altalanos-szerzodesi-feltetelek/ weboldalon.

Budapest, 2024. december 08.

Comline Budapest Kft.